Blod, svett och tårar

Efter allt slit så är jag äntligen klar med hela designen! *Pust*
Vad tycker ni?


Nu, eftersom jag satt och skrev stjärten av mig om min åsikt om Pessoabett. Ni kan väl ge mer förslag på vad jag ska skriva. Så jag iaf får någon drivkraft att ens hålla bloggen ovanför ytan. Jag har faktiskt engagerat mig väldigt mycket, jag skriver att ni alltid kan ge förslag, men ni ger inget förslag alls. Hallå? Hur svårt är det att skriva om vad ni vill läsa om? Det är inte svårt. Varför har jag så många besökare som inte orkar skriva en kommentar om vad ni vill läsa om? Ja, om ni kommenterar om vad ni vill läsa om så blir det ju roligare för er.

Ni ska vara glada över att jag inte bryr mig, jag skriver lite då jag vill. Men om ni inte slänger in kommentarer då och då så får ni skylla er själva om det blir dåligare updatering :P
Sånt är livet, inte alltid som man vill.
 


Kommentarer
Postat av: mayaaaaaa'

grymt snygg blogg! :)

2011-04-19 @ 21:53:39
URL: http://mayadelibaltaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0