Nu är verkligen sommaren påväg!

Nu känns det som om sommaren verkligen är påväg, imorgon ska det iofärsig regna. Men det är en dag och det måste regna ibland ;)
Lixom, 20 plusgrader är fett härligt och enligt dagens väderprognoser så kommer det att fortsätta vara såhär varmt ett bra tag framöver. SOFT!

Sommar och sol med bad i pool. Jag skulle vilja åka och bada i Strömmaren (strömmarn?) men jag vet inte om det är tillräckligt varmt än.. haha.

Iförrgår red jag ut med Kajsa och Nathaile, det var jätte härligt att rida en långtur i sommarvärmen. Galopp på vägarna och bara känna sig fri. Idag så ska jag åka upp till Eva-Karin och kanske rida en sväng, vi får se. Annars blir det väl bara städa och mysa :D

Nu måste jag ut med hunden och få i mig lite mat, ses senare :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0