Uppsala hela dagen :)

Idag har jag varit med familjen i uppsala hela dagen, därav dålig uppdatering. (Kan inte säga att den är världens bästa, men den är bättre än förr.)

Vi åkte först till Gränby Centrum och kollade runt. Jag skulle leta vårjacka. Men jag kan inte gå själv och kolla, har aldrig kunnat det, hatar det. Så när mamma hade kollat klart på H&M så gick vi till Stadium, men där hade dom bara massa (som jag kallar det) prasseljackor :( Så jag hittade ingen jacka.

Sen åkte vi vidare till IKEA och käkade mat, ååh äntligen får man mat i magen.. huhu. När vi hade ätit färdigt så gick vi runt på IKEA och jag hittade ett lakan som jag ville ha, så det fick följa med mig hem från IKEA :P Mamma hittade lite stuff, men det orkar jag inte skriva vad det var för jag har glömt bort. Sen utanför låg det ett till Stadium, Skopunkten och Sportex (digga att alla började på S). Vi gick in på Stadium och Anton lillebror hittade lite fotbollsgrejsmojs så det köpte han. Sen gick jag och Tilde till Skopunkten och där fick det följa med ett par  röda skor mig hem :)
Dom ser exakt ut som ett par Converse, fast dom har inget märke på innersidan av foten och det står inte ALL STAR på hälen :P Aaaja, det är saksamma. Jag kanske inte har råd med äkta Converse, men dom är nästan likadana. Visst, dom äkta kanske är snyggare, men dom oäkta funkar lika bra för mig.

Bild på Skorna:

Tro mig, dom är snyggare i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag redigerrar dem i photoshop:)

2011-04-24 @ 18:00:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: tack :)

2011-04-24 @ 20:58:30
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0