Vårstädning.. eller?

Haha säger jag bara, HA-HA!
Fyfan vad kul vi hade idag Becca. Det har aldrig varit så kul i stallet som hon och jag hade idag ;)

När vi kom dit så började vi städa i stallet, det blev asbra och mycket större av att vi bara flyttade på en stor låda till ett annat ställe, nöjd! Sen när vi tog in Sally så borstade vi henne och gjorde henne dunderfin! Hon vart dunderfin också, min fläta vart snygg :cool:
Sen när vi skulle gå in i sadelkammaren och hämta träns och tillbehör till ridturen så när vi stod i sadelkammaren och jag skulle byta tyglar så hörde vi en smäll och prassel, det kunde bara betyda en sak.. RÅTTOR!! Becca och jag hann inte ens tänka innan vi stod vettskrämda utanför med en kratta i handen.. haha! Det borde ha sett roligt ut ;) Vi gick tvekande in många gånger och en av dom så såg vi råttan i en hylla och den var fet som en limpa :O Men tillslut efter en lång stund med darrande ben och dunkande hjärta så gick Becca in och hämtade träns, hjälmar och tyglarna.. MIN HJÄLTE :love:

När vi skulle ut och rida så gick det väl inte bra förrän båda hade kommit upp.. hehe. Hon blir så bråkig när hon inte får som hon vill, det blir så onödigt när man måste bli arg när det går så bra innan?
Hon gick fint och bra när vi red och vi filmade en rulig film, men den kommer inte få komma upp :)

Tack om ni tog er tid och läste allt, släng in en kommentar så gör ni min dag ^^ ♥


Kommentarer
Postat av: Beccus ;)

jag är en hjälteee! ;)

2011-04-21 @ 10:06:43
Postat av: Linnea

sv : nej det är ett marsvin :) och jg har klippt dom , men det är lite svårt att göra det .)

2011-04-21 @ 19:15:08
URL: http://linneababie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0