15 saker innan 15år

Jag satt och tittade på http://epicfaiil.se/ och hon har en sak som heter "18 saker innan 18år".

Jag tänkte att det vore en kul sak att göra detsamma fast i min egem version. Alltså "15 saker innan 15år".
Ni får kommentera hur många saker ni vill att jag ska göra, så väljer jag ut 15 stycken som får vara med på listan och är möjliga att göra. Inte som att hoppa 1.20 på Saldie o.s.v.

Helst ska det ju vara hästrelaterat, men får också vara "vanliga" saker också :)

Skriv på nu, roliga saker vill jag ju göra ;)

/Ebba

Kommentarer
Postat av: Fanny♥

Du kan åka skidor, skridskor, hoppa 1,20 med någon häst, du ska ringa till Bert Karlsson, köpa en one piece och bli tsm med någon.....



//Bäästa syrran Fanny♥

2011-11-04 @ 11:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0