Dagen idag har varit en bra dag!

Känns som om jag har kommit tillbaka på bloggvägen igen, det känns som om jag har fått tillbaka bloggsuget!

Idag har det varit en bra dag i och efter skolan. Har haft en svenska redovisning om min prao vecka som jag hade v.42. Det gick bättre än väntat faktiskt! Har ett SO-prov på torsdag som jag ska plugga till nu, sen ska jag duscha så jag känner mig fräsch till imorgon :)

Får ju fortfarande bara åka till stallet på helgerna. Juste, kanske inte har nämnt att jag inte skötte skolan för några veckor sen och straffades på ett sätt genom att jag inte fick åka till stallet i veckorna. Bara på helgerna.
Känns som om min mamma njuter av att se mig lida av detta. Nej, skojade bara! Men jag lever vidare. Försöker ta tag i skolan nu så detta snart kommer vända och jag får tillbaka stall-veckodagarna som det var förr.

Statistiken har också vänt nu! Fortsätt besök och kom gärna med förslag på vad jag ska skriva! :)

/Ebba

Kommentarer
Postat av: amanda

Nu kan du va med och tävla om ett valfitt shockemölhe schabrak + valfria benlindor1



http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment

2011-11-09 @ 20:19:48
URL: http://topdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0