"Sjuk"

Idag har jag varit hemma hela dagen från skolan, har inte kunnat stått upp för då fick jag världens huvudvärk och allt bara snurrade. Så idag har det bara varit jag, soffan och tvn.
Har fått magknip ibland också. När jag anstränger mig går min puls i 190 och hjärtat likaså, ska kolla upp vad det är med mig nu. Läskigt ibland..

Vad ska jag skriva om!? Ingen inspiration alls!

Vill ha en kamera så jag kan bjuda på bilder någon gång.. känns trist med bara massa text som aldrig tar slut! :(
Ska ta och skaffa mig en kamera, men när vet jag inte. Ska önska mig en i julklapp, och dyra ridsaker. Så dom inte har något att välja mellan, smart där Ebba!

Ikväll har jag bara chillat framför tvn. Kollat på Bonde Söker Fru och målat naglarna, det var längesedan!
Nu ska jag gå och borsta gaddarna och sen gå och sussa så jag får sova ut lite till imorgon, godnatt! :)

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0