Oj, en låång bloggvila!

Wooow, blåste bort allt damm på bloggen idag och fixade en ny header. Den är tillfällig tills jag har fixat nya bilder :)

Jahaja, har alla mina läsare haft det bra när jag har varit borta? Jag har iaf det! Sjukt skönt att inte behöva ha något ansvar på någonting. Bara va lixom ;)
Jag har mycket att berätta, jag lägga upp en snabb lista med saker som har hänt under bloggpausen.

• Hästarna har bytt stall
• Saldie är halt
• Går bättre i skolan
• Jag ska börja rida en till häst, Silje som jag har nämnt på bloggen förr

Inte så många, men några ;)

Vi synes och höres, med en ännu bättre blogg!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Gillar headern skarpt!

Tycker om sånt där som är rörigt fast det inte är rörigt.

Haha.

2011-10-10 @ 17:33:48
URL: http://biancalagerlof.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0