Skolan, sen stallet.

Hejsan hoppsan!

Idag har jag varit i skolan, chill dag. Nästa vecka är det Prao och jag ska praoa i Akademistallet i Uppsala. Ser fram emot det ganska mycket faktiskt :)

Efter skolan la jag mig på soffan o kollade på tv, åt lite "mellis" och sen somnade jag och sov i en timme. Kändes skönt att få sova lite. Sen åt jag kvällsmat och efter det åkte jag till stallet.
Fick skjuts av Pernilla, haha, hon är för gó hon. Mötte på några älgar på vägen dit, då stannade hon, öppnade fönstret och började låta som en älg. Haha. Älskar'na ;)

Saldie är inte halt längre, typ. Men märkte idag att hon hade gjort illa sig precis där hoven börjar, hon var varm och svullen och blödde lite. Så det får vänta med att börja rida henne igen :p

Nej, nu ska jag kolla lite på tv och gosa med min mysiga vovve Madicken. Min syster lärde förresten henne ett nytt tricks igår, "hämta kopplet".. onödigt ;)

/Ebba

Kommentarer
Postat av: Julia Stagmo

sv: Hej! :) Ja, det schabraket är i storlek full och jag tycker att det passar perfekt på honom iaf! :) Men ta den storleken du brukar ha så blir det nog bra :) kram!

2011-10-11 @ 22:30:48
URL: http://juliastagmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0