you just out your lips togheter and come real close.

God morgon!
Idag är det inte slapp-lördag som gäller, nej. Idag ska här pluggas och ut och rida på Mynte en sväng. Inte stilla en sekund, ska försöka fixa någon av utmaningarna idag också. Får se helt enkelt, inget lovas. Men jag ska försöka!

Vilka idioter det finns, visst dom stannade. Men sen racerfart tillbaka och förbi.. blir så irriterad. Kanske ska skriva varför jag skrev så som jag skrev..
Jo, igår när jag var ute och skrittade på Mynte så var det så lungt ute, inte ens en myra på vägen. Men när jag kom ut på ok-rakan så kommer det en epa, men jag trodde han skulle stanna längst bort för jag skulle ändå inte rida hela vägen, nej då åker han emot oss och sen stannar. Då ser han att Mynte börjar trippa/halv stanna emellanåt och flåsa lite. Sen när vi kom närmare så stannade Mynte och sen vände om och travade hemåt. Jag fick stopp på honom till slut, och hoppade av och gick emot epan. Då började dom dra i full back och backade hela vägen, inte fan blev det bättre då. Dom kunde ju ha stått still, hade vart bättre så jag kunde ha sagt till dom. Fan.
Sen så finns det en asfalts ok-raka bredvid (vi red på grus ok-rakan) och då när dom hade vänt så åkte dom på asfalten istället, men nu i typ 190 med en cross som åkte bredvid. Saken gjorde det inte bättre för det.

Ska skälla ut dom rejält nästa gång jag möter på dom. Bara ren tur att jag vet vilka som körde. Jävla idioter.

Oj, långt "idiot" inlägg blev det. Men var tvungen att skriva av mig..

Ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså Idioter,det är ju uppenbart att man saktar ner när man kör i närheten av en häst... Går dem i örbyhusskola?

2012-05-12 @ 11:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0