Det går inge bra nu..

Usch. Lust att lägga ner helt med bloggen. Seriöst.. hela sju personer som klickade in på bloggen igår och det känns inte meningsfullt att sitta och skriva häcken av sig här och ingen kollar. Okej, jag har haft lite uppehåll här nu ett tag. MEN, jag vill ju försöka få en lite större blogg än vad jag har nu. Det går lättare att bli motiverad att hålla bloggen på topp då. Ett minus just nu är att jag inte har någon kamera och ingen vill fota något åt mig, sen är Mynte sjuk och står på Ulltuna så honom får jag inte träffa förrän imorgon.
 
Ingenting går bra längre, jag har blivit sjuk, IGEN. Najs.. Alla möjliga fel i kroppen. Järnbrist, lågt blodvärde, ont i huvudet, yrsel osv. Orkar inte längre.
Mynte har varit sjuk hit och dit också, nu står han ju på Ulltuna och kommer hem imorgon. Där gjorde dom lungbiopsi och det är riskfyllt att göra. Mynte dog inte men han har allvarliga fel på lungor + att han har lyckats att ta hål på båda hornhinnorna.. stackare. En häst som Mynte är en på miljonen, och han ska inte få må såhär.. han ska vara frisk!
 
Väntar bara på att något ska vända så man får lite lycka här i livet, hejdå.
♥♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Kämpa Ebba, fortsätt med bloggen! ♥

Svar: Det finns någonting där inne som vill fortsätta, men allt annat säger sluta.. vet inte hur jag ska komma tillbaka på banorna, få tillbaka läsarna och ge intressanta inlägg bara? :o ♥
Ebba Blomqvist

2012-11-04 @ 19:29:14
URL: http://idawoxliiin.blogg.se
Postat av: Ida Woxlin

Sv; Blogga om allt som kommer upp i ditt huvud! Bloggdesign tips, åsikter, drömmar och massa meer :)

Svar: okej :D
Ebba Blomqvist

2012-11-05 @ 21:48:39
URL: http://idawoxlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Skriv gärna mer om denna vackra häst! visa gärna en massa bilder på honom osv! hur kom den här skadan? var han inte till salu nyss?

Svar: Hahah, orkar inte. Ingen vet riktigt hur skadan kom, men han har haft den under en längre tid och efter ett tag tyckte ägaren att det var konstigt att han blev så otroligt andfådd när man red honom en kortare stund, nu i senare stund så har dom gjort lungbiopsier och det visar inget. Men han har inte cancer som tur är!Han var till salu först, men sen när han fick sin "skada" så tog dom bort honom från hastnet för att dom inte ville sälja en sjuk häst som dom dessutom inte visste vad det var för fel på. Nu ska hon sälja honom igen, men som promenad/sällskapshäst. Kanske för lättare ridning, men det visar sig vid nästa vet. besök :)

Kommer sakna honom något enormt när/om han åker..
Ebba Blomqvist

2012-11-18 @ 17:26:27
Postat av: Hanna Forsgren

Jätte fin bild!

2013-01-04 @ 18:59:54
URL: http://hannaforsgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0