Falska vänner

Falska vänner är det värsta som finns, usch. Så otacksamma och dom vet inte alls vad dom håller på med när dom leker runt och är kära i sig själva och allt som är runt sig själv. Tror att allt är som vanligt efter ett tag också? Patetiskt. Du har faktiskt "sårat" någon och det är inte "bara struntsamma". Skulle gärna vilja utsätta den som är falsk för samma sak så den vet vad den håller på med. Fyfan alltså. Skulle aldrig, ALDRIG göra något sånt då jag vet hur jobbigt det är med falska vänner.
 
Håll ihop och lev galet ♥
 
Bästavän och jag, vi har aldrig bråkat och kommer nog alltid hålla ihop!

Kommentarer
Postat av: Beccaaa

naaw, älskar dig <3 Klart vi alltid kommer hålla ihop :)

Svar: puss o kram på dig! krya på dig också, saknar dig i skolan, tomt.. ♥
Ebba Blomqvist

2012-10-17 @ 15:49:04
Postat av: Ida

Äkta vänner ska det va!

Svar: Riktigt! :D
Ebba Blomqvist

2012-10-17 @ 19:56:45
URL: http://idawoxliiin.blogg.se
Postat av: Malin Lönn

Hej! du skulle inte vilja hjälpa mig att designa min blogg? har sätt när du gjort några av mina kompisars bloggar, du är jätte duktig! :)

Svar: Hej, tack så mycket!Visst kan jag designa din blogg. Såg att den är på nattstad, och det är inte min starka sida och designa på! Men kan allt ge det ett försök. Skicka ett mail till mig på [email protected] med tydligt och bra innehåll om hur du vill ha det och bilder till headern :)
Ebba Blomqvist

2012-10-20 @ 00:04:39
URL: http://nattstad.se/malinl%C3%B6nn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0