bloggtorka .. igen

förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycket på lång tid , men jag har inte haft så jätte bra tillgång till någon dator då våran har gått sönder , jag sitter vid pappas då och då ..
men när jag har tillgång så ger jag er lite extra :)

idag så ska jag åka och rida , jag ska börja ge hästarna lite mer kondis (då dom inte har så bra ..)
jag får väl hoppas att det går bra , men jag ska oxå öva på min balans, att få dom i form, skänkelvikning, öppna/sluta m.m.

förresten , Alva Gällstedt ska följa med och fota mig när jag rider , så det kommer väl lite bilder antingen på hennes bdb, min, här på bloggen .. eller på alltihopa :)

ni får väl ha det bra så kommer det lite fler inlägg .. glöm inte det ! ;)


Kommentarer
Postat av: Alva:)

jaapp:)laddar upp dom i helgen:)

kram

2010-08-22 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0