dålig updatering .. jagvet !

Hej ! Jag vet att det inte har varit så bra updatering , men jag har inte haft tid .. har haft så himla fullt upp på sistone.

Men nu när jag ändå skriver kan jag ju ge er ett litet längre inlägg ;)

Ända sen i Lördags har jag ridit varje dag , ska rida idag med. Nu när både Molly och Sally är hemma så är det enklare om man tar med en kompis , för då om kompisen vill så kan ju hon/han följa med på häst, inte gå.

Så då vet ni alla som vill följa med, om ni vill rida med, så får ni gärna ta den andra hästen och rida ut med mig :)

Jag kollade på http://dressyrmupparna.blogg.se/ blogg, och nu har ju dom såna här "HOT ELLER NOT" , men dom "bedömer" ju andra som får skicka in sina bilder, men nu tänkte jag att ni ska bedöma mig, ni för ge all kritik ni vill, bra eller dålig.
Skriv i en kommentar vad ni tycker, skriv gärna namn :)

Här är bilden ni ska "kritisera" :






//ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0