längesen..

nu var det längesen jag skrev ett inlägg ..

hej allihopa förresten!

jag har haft det bra, imorgon ska jag till stallet som det va ungefär ett århundratal sedan jag var där.
ska bli så mysigt och få gosa med hästarna och rida lite :)

Lina ska följa med om vädret tillåter och hon ska fota lite, vi ska klä Sally med lite glitter o pynt så hon blir fin ! ♥
kanske rider jag barbacka, kanske inte :)

jag vet inte vad jag ska skriva :p

jo, om vi skulle ha betyg (vilket vi inte har i 7:an) så skulle jag ha fått VG på tyska-provet! , yeyh ♥
och så fick jag alla rätt på so läxan (:


bjuder på denna fina bild på mig och Irina, fotografen bakom bilden är Emma http://akindofemma.tk/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0