ridit idag <3

hejhej^^

ni som kollade min bdb såg visst att ni skulle klicka in här och se vad jag gjorde idag :)
så här kommer det en liten text om dagen :D


Jag red Molly idag i ungefär en halvtimme och nu får jag trava på henne så jag gjorde det lite då och då :)
Hon var jätte duktig idag och hon bockade bara en gång i traven, inget mera och hon fick en stor puss som belöning och jätte många klappar och kramar :D

Nu har dom jag rider hos fått tillbaka deras andra tinker, Sally efter att hon har varit på betäckning, och Molly ska åka nästa vecka så då ska jag börja rida Sally :)

Det kommer bilder när Becca har laddat upp dom :D<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

SNYGG BLOGG! =D

2010-06-07 @ 09:29:16
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0