stallet med Lina idag <3

idag har skolan vart helt okej, ett litet rivsår från idrotten men den person som gjorde det tröstade mig genom att säga "jag älskar dig" <3
men när vi kom tillbaka från idrotten insåg jag att jag hade tappat bort min nyckelring, och där på hängde min skåpnyckel och hemnyckeln hängde på den och våra hemnycklar är inte billiga att köpa nya (vi bor i hyreslägenhet) och då så gick jag runt på alla möjliga ställen men jag hittade den inte så imorgon ska jag gå till expeditionen och kolla om någon har lämnat in den där, men om jag inte hittar den får jag väl knipsa låset och köpa ett nytt men hemnyckel vet jag inte.

Aja, när jag skulle hem så gick jag och Lina hem till henne först för att hon skulle byta om till andra kläder för att hon skulle med mig till stallet och kolla när jag red, sen gick vi hem till mig och gick ut med hunden men när vi var klara så cyklade vi till stallet och när vi var framme så gick vi och hämtade nycklarna till sadelkammaren och sa att jag skulle rida en tur på Molly, och då sa ägaren att hennes andra häst Sally (som är på betäckning) kommer hem nästa vecka så jag ska börja rida henne och veckan efter Sally har kommit hem så ska Molly åka iväg på något, vet inte vad.
Nu har jag skrittat i två veckor på Molly så jag ska börja trava på henne, ni som inte vet så dom hästarna jag är skötare på (den jag rider på, Molly) har inte ridits sen 1½ år sen så jag måste skritta i två veckor, trava i två veckor och sen kan jag börja galoppera och efter det kan jag rida som man gör på vanliga hästar :)

Så snart kan jag rida som vanligt :D

Nu ska jag snart gå ifrån datan och kolla runt på tv:n om det finns något intressant (y)
Byee Byee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0