veckan har vart bra (Y)

om man ser tillbaka på veckan har den vart väldigt bra (a) bad , sol , regn och massa skojs :)

jag kan ju sätta upp ett litet "schema" om vad jag har gjort sen i måndags , eller ? , jo det gör jag och sen så skriver jag vad jag ska göra idag, imorgon och på söndag :)

Måndag: Jag har suttit en massa vid datan och annat kul :)

Tisdag: Jag har suttit vid datan och senare på dagen gick jag och Lina på en promenad :)

Onsdag: Jag har vart med Becca och badat och fotat en massa hemma hos henne och stallet :)

Torsdag: Jag har vart med Becca och vi har vart på badet (länge) och då var vi duktiga :)

Fredag: Idag ska jag och Becca åka till badet och kanske till stallet senare (beror på väder) :P

Lördag: Jag ska fira mormor och kusin Malin , dom fyller år :)

Söndag: Jag har ingen aning, men kanske va med Becca ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0