stallet idag då <3

idag har jag vart i stallet med alice :)

vi tog in dom och borstade Molly sen blev det en ridtur.
vi red en bit på vägen och sen kom vi till en gård med hästar och då vägrade Molly att gå så då skänklade ja på och så till henne, men då bockade hon.
Sen så svängde jag runt och förstökte igen men då bockade hon igen så då red jag hem.
Sen på hemvägen såg vi en liten stig som vi red in på men då ville hon inte gå hela, bara halva och då bockade hon igen och där låg jag, på marken och skrattade XD
haha, min första avramling. JIHOO XD
Sen så fick Alice prova rida lite också men då vart Molly otålig så då bockade hon och då sa Alice "Nej nu vill jag hoppa av XD"
Hahahahha xd en skjukt rolig dag :D

imorgon ska jag dit igen och försöka att rida lite på en äng och då ska Becca med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0