Stallet idag (y)

hej hej bloggen :)

idag var jag i ett stall som ligger i Österväga, Nathalie var med mig och då var jag där och borstade en häst sen red jag.
Ridturen gick super bra, en liten bock när hon ville hem men det är väl vanligt när hennes föl stod kvar hemma i stallet men det gick bra :)
Vi var där en bra stund och jag ska få vara där så ofta dom och jag kan :D
Men nu i början måste Eva-Karin "Evis" vara hemma om det skulle hända något.

Jag ska tillbaka dit imorgon men jag vill inte åka dit själv, så om någon vill följa med mig hem efter skolan och så cyklar vi dit sen så får ni bara säga till :D

KOLLA IN DOM COOLA BEBISARNA :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du ladda upp en bild på hästen du rider? //Lina

2010-05-17 @ 15:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0