stallet med Becca idag :)

hejsan hejsan :)

idag har Becca följt med mig till stallet och tittade lite när jag red.
vi kom dit ungefär vid 3 tiden och då gick vi till Evis och sa till att vi va där och att jag skulle rida en sväng, sen så gick vi till sadelkammaren och hämtade sadel, träns och hjälm.
Sen så gick vi till hagen och hämtade Molly och Gimmilis (om jag stavade rätt xd) sen så borstade vi Molly och gjorde iordning henne för ridturen.
När vi var färdiga så red vi ut en bit på grusvägen sen så svängde vi in på en äng och red där lite och så travade jag några meter och så efter ängen kom vi ut på en till grusväg och då blev det ett litet "hopp" över diket när vi skulle komma upp på vägen, sen så red vi hem och hon hade skött sig hela vägen runt, inget bocksprång eller något liknande så jag är jätte nöjd.
Sen så borstade vi Molly och släppte ut dom i hagen och sen så hade vi inget att göra så då borstade vi deras minishettis Irina och gjorde henne lite "fin" :)

Sen så cyklade vi hem till mig och så bytte jag om och sen så cyklade vi hem till Becca och bakade chokladbollar och satt vid datan :)

Imorgon ska jag väl va med Jenny och vi ska väl ha en massa skojs :D

Bilder kommer väl kanske sen :D


Ni som läste allt har varit jätte duktiga och är värda en kram ifrån mig när vi träffas ! <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

de skulle visst gå ;)

bara du fixar en häst att rida på !

2010-05-20 @ 07:38:40
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0