stan idag då :D

jaha, idag har jag varit i stan med Karin (moster), mamma, Sabina, Anton och Tilde.
Jag köpte ett rosa linné till skolavslutningen, skulle ha köpt ett nytt vitt linné men det fanns inget i min storlek.

jag ville köpa en bikini också men den ska vi köpa när mamma har fått sitt barnbidrag :)

sen skulle vi till affären Chilli och köpa en soffa åt morfar och då när vi kom in på parkeringen så stog det tre människor där och bad till gud , det såg så himla roligt ut för dom höll ihop händerna och en stod med sina händer på dom andras axlar och så blundade dom och bad till gud (x
asså, DET VAR ASKUL XD

en askul dag var det, men nu sitter jag ju här vid datan och har tråkigt men jag nöter sönder på dom här låtarna som ni också måste lyssna på :D

MÖRKVITT<3

Kommentarer
Postat av: Josseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (A)

Sa ju att dom va bra skitunge :D

2010-05-17 @ 17:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0