very funny day . (x

idag har jag vart med Lollo, Erika, Alice och Emma :)

Först så va jag med Alice och Matilda, sen kom Lollo. Vi åt muffins och cyklad M Y C K E T ( Y ).
Sen skulle Matilda hem så då va bara jag, Alice och Lollo. Vi har vart ute väldigt mycket, vafrt på skolan och flummat å mycket mer.

Sen så måste jag ju berätta om skolan också .
Vi har tagit spruta mot Mässlingen, Påssjuka och Röda Hund.
När vi tog den så stack det till lite och sen så när dom skulle spruta in själva "medlet" så spändes det i hela armen.

Vi fick reda på Svenska-provet och gissa vem som fick alla rätt ?

JO, JAG ! :D

och här har ni bevis , man ser inte så bra men man ser att det står 91/91 Superduper bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0