M1KR0FÅNKÅT

HERREJÖSSANES VAD DET SNÖAR !

oj oj oj , här sitter lilla jag och just nyss när jag kollade på min bilddagbok så såg jag att jag hade 100 BEVAKARE !
HERREGUD , lilla mini bilddagboken drivs av den lilla ebba med 100 bevakare .. *applåder*

skolan var najs .. men jag hade andres ipod hela tiden , de va lite kuligt .. men när jag skulle skydda mig med den för att jag trodde att inte Daniel skulle kasta snöboll då , men nej ? han kastar snö så hela den blev blöt och då sa jag till André att den va helt snöig , men han bah "äsch , det är bara en ipod" xd

sen så tävlade jag och adam om vem som var bäst på att flyga anka , och jag vann , om inte adam hade suttit med handen iför o becca inte hade tagit på mig en mössa ?

normal klass .. NOT !

pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0