17/10-10

tjeeenare !

Igår så glömde jag att blogga på kvällen om hur dagen var , men då skriver jag lite nu ist ;)

Dagen började helt chill , sen mot kvällen vid 5 tiden så åkte jag med Kajsa till stallet , först så mockade hon och jag gick och hämtade Boggie och borstade honom , sen så gick Kajsa och en annan tjej i stallet och hade insläpp så jag stod och väntade i kanske 20 minuter , när dom var klara så tog vi Boggie och tränsade honom och gick ut till ridhuset.
Först så gick vi med lite "löshoppningssnören" hängandes vid Boggies sida , sen släppte vi honom lös så han fick springa och herregud vad han var fin när han sprang runt men fort gick det :)

Sen när han fick springa av sig ville Kajsa testa buga med honom , han gick ner nån centimeter , men sen ville han upp (x

Kajsa hoppade upp och red barbacka på honom lite , han var jätte duktig och Kajsa oxå.
Det syns verkligen att dom passar :D

Sen fick jag oxå rida lite, själv tycker jag att jag rider som en kratta , men lite beröm fick jag ju ;)

vi ses och hörs !


puss o kram alla läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0