dagen ser ut såhär..

Idag så vet jag inte vad jag ska göra just nu .. men jag får väl gå en långis med hunden så ebba får lite motion , men den motionen är väl förgäves .. för ebba ska kanske köpa lite goooodiis (a)

sen ikväll (senare) så ska jag och Cajsa ta en tur med hästarna .. vi ska leka en lek som heter "vi-som-leker-reflexgubbar-på-kossor-för-vi-vill-synas-när-det-är-älgjakt" leken :D

den är jätte kul :D

tänkte ha en liten frågestund här , ni får fråga vad som helst och jag svarar ju på vad som helst !
men ni måste veta att om ni inte ger frågor så får ni inga svar .. så kommentera massor :D

ni får gärna ge förslag på vad jag ska skriva , för just nu finns det nästan inget jag kommer på xd



förresten, jag håller på med en film som handlar om mina skötarhästar Molly och Sally . I den filmen så kommer det finnas filmer och bilder .. även lite texter (tror jag) ;d


aja .. nu har jag väl skrivit ett hyfsat inlägg med massor av information :D

KOMMENTERA OM FRÅGESTUNDEN , FÖRSLAG PÅ INLÄGG OCH VAD NI TYCKER OM MIN BLOGG !

seeyaa .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0