oh baby baby .

oj oj .. nu var det längesedan jag la upp ett inlägg , men jag har inte gjort så mycket på senaste tiden så jag har inte så mycket att skriva om :)

nu är det höstlov , o jag gillart !

stallet hela lovet för jag kan inte åka dit efter skolan längre , måste cykla genom skogen 1 km och det hinner bli mörkt innan jag hinner hem (x
jag red Molly igår för första gången på 1 månad , har inte "vågat" efter avramlingen men nu är jag uppe på benen igen , hon kan ju nt hindra mig för en avramling :p
Det gick iaf jätte bra igår , hon vill alltid stanna och inte vilja gå på ett ställe, men igår gick hon hur fint som helst förbi det stället.
Jag är jätte nöjd och hon bockade bara en liten bock en gång i en uppförsbacke, är skit nöjd :D

Sen red Emma Sally innan och hon blir bättre och bättre för varje gång.
Jag kom ihåg första gången hon var dit då hon inte ens vågade klappa hästarna, men nu kan hon rida alldeles själv och har ingen rädsla kvar, vi har rätt långt kvar på sitsen och hur man stannar hästen xd

Hon har inte ännu hunnit galoppera, men det vill jag inte att hon gör på Sally, för hon bara sticker om man inte har kontrollen :p

Men jag skrev en liten text iaf, så vi syns..

puss o kram alla läsare  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0