No inspiration.

Har ingen inspiration, at all. Får väl försöka att blogga ändå.

Idag var det första skoldagen, rätt kul att komma till skolan och träffa alla man inte har kunnat träffa på sommarlovet. Men inte lika kul att veta att året framför idag kommer bli ett rent helvete, med både fram och motgångar. Förresten, en ny kille har börjar i klassen också. Gleb Eliseev, en kille från Ryssland. Han hade ju ett utseende, men kanske inte ett sånt "hey hey wow wow!" :)

För övrigt mår jag fint! Nu ikväll ska jag upp och rida Saldie sista gången för veckan, får vänta tills på måndag då det är min vecka. Ska nog försöka hoppa lite kanske, får se :P

Nej, nu ska jag gå och äta. Ni får ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0