OseriösaEbba.se

Har inte skrivit en seriöst inlägg på länge, har inte haft tid. Nu har ju skolan börjat igen och jag vill verkligen få bra betyg, så allt utanför bloggen går före den. Thats the shit you guys have to take sometimes. Men jag försöker, så är det bara.

Dagens skoldag har varit najs, mycket skratt och annat kul! Ska försöka få "tillbaka" mina pengar, städa hemma eller vad jag måste göra, för att kunna åka till stan och köpa nya skor och kläder. Det kan nog behövas! :)

Jag ska också försöka bli bättre på att skriva om ridpassen på Saldie. Allting har gått lite för långt ner just nu ett tag, hon håller på att bantas och jag har inte ridit seriöst på ett tag heller, bara massa flumritter med Erica. Nu ska jag rida ordentligt och verkligen "lära känna" henne ännu mer!
Nästa vecka ska jag hoppa nån gång också, så då får ni se ett inlägg om det.

Hoppas att min blogg inte är alls för tråkig längre! Säg till om ni vill ändra något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0