Sista inlägget för idag

Nu blir det här sista inlägget för idag, kom för en stund sen hem från stallet. Jag hoppade först ett hinder barbacka, sen gav jag upp och hämtade sadeln. Hon var riktigt duktig, men jag följer inte riktigt med när hon flyger så jag får ta och öva på det när vi har en passande sadel, såren läkta och mindre mage = ork!

Skriver mer om ridpasset imorgon.

Nu ska jag stänga av tvn och datan, sen sova och imorgon bitti blire duscha direkt när jag vaknar.. :(
Mamma går i skolan hela dagen och Kajsa jobbar, resten av familjen är i Hälsingland i torpet och "bygger" så jag är ensam hemma. Soft! Ska rida imorgon också, får skjuts upp till stallet av AC :)

Hare gott, igelkott!

/Ebba

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: BR-schabraket köpte jag på Falsterbo HS av en utländsk monter, men det finns tex här att köpa annars: http://www.horseandrider.se/catalog/product_info.php?cPath=140&products_id=156



:)

2011-08-02 @ 23:57:45
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0