Stallet snart,..

Snart ska jag dra mig till stallet och ta hand om Saldie. Jag som hade hoppats på att jag också kunde hoppa med Saldie idag, men hon bestämde sig för att vara öm i fötterna så jag inte kan rida förrän på måndag då ägaren kommer hem från Skogsröjet och ska sätta på henne sulor.
Men då blir det bara mys istället, får hoppas att hon inte är så öm idag. Hon kanske har blivit bättre? Who knows..

Jag var så duktig igår kväll och rensade ur min garderob med ridkläderna och hittade rätt mycket jag inte kan ha längre, vad skulle ni säga om en bloppis? Ja, om min mamma tillåter att jag säljer det här och inte på tradera o.s.v.
Men om det går, vill ni ha en bloppis på t.e.x. vinterridbyxor med tillhörande jacka, två västar, dunjacka (mysig som f*n) och massa mer? :)

Lämna en kommentar isf, så ska jag se vad jag kan göra ;)

/Ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

det får du gärna göra! :)

2011-08-11 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0