Julafton!

Snart är det Julafton (GLAD TJEJ) och är det bara jag som älskar att vakna på morgonen, gå upp och väcka alla och sitta och äta godiset som är i julstrumpan? Barnsligt, jag vet. Men man växer aldrig ifrån det, det är en tradition som alltid kommer att finnas där inne, hur djupt det än sitter.

Imorgon bitti kommer jag att rida ner på Mynte (världens finaste frieser) med Kajsa, Erica och Natta i örbyhus. Hur mysigt som helst!
Ska sätta glitter i man och svans på Mynte och på min hjälm. Kajsa kommer att ha tomteluva på Boggie och sig själv, med bjällror på. Om Erica inte sätter på sig lite glitter, så dränker jag henne i det isåfall!

Vi kommer att äta lussebulle och dricka julmust innan vi rider iväg, det tänker Erica och jag i alla fall göra.

Är hur glad som helst som får rida på den där underbara varelsen, ni kan få en bild på honom, så kanske ni tror på mig att han är världens finaste frieser? ;)

Hans tjocka fina man syndes inte så bra här, och den är inte lika tjock på bilden som den är nu. Han är verkligen as snygg!

 

/Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0