Troublemaker

Okej, tredje gången gillt, men jag gillar faktiskt inte den här designen jag har nu. Så jag har gjort en ny! Turkos är en liten vintrig färg, när man ser den ser den kall ut. Så snart kommer den nya designen upp, håll utkik!

Nu har jag ju börjat rida en till häst i samma stall, hon har samma ägare som Saldie, så jag kan fortfarande ta hand om henne. Jag ska ju inte rida Saldie lika mycket, så jag fick rida på Celine lite mer då hon ändå bara står. Hon är verkligen en knepig, svår men ändå helt jävla underbar häst på alla sätt. Man måste hitta alla knappar för att kunna jobba henne på rätt sätt, annars sitter man bara och sliter, vilket man inte vill.

Aja, nu ska jag försöka äta lunch vilket jag absolut har totalt glömt bort. Bye Bye! :)

/Ebba

Kommentarer
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Vill du tävla om en snygg fleecejacka från Schockemöhle? Gör det här: http://asslatjejerna.blogg.se/2011/december/december-tavling.html#comment

2011-12-22 @ 16:15:38
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0