Första gången på dansen

Idag så vaknade jag klockan 06.00 och snoozade till klockan 06.45 och klev upp. Jag åt en "nyttig" frukost, Apelsin Juice och två limpmackor med smör. Idag behövde jag inte ta ut hunden på morgonen så jag gick direkt till plugget o första timmen hade man Svenska. Dagen rullade på som vanligt, lika tråkigt alltså.
Men SO'n ägde ut allt! Simon är ju för tuff alltså. På tyskan fick jag reda på provresultatet och jag tycker personligen att jag skulle ha blivit godkänd eftersom hon sa såhär "Har man poäng runt hundra är man godkänd" och jag fick .. hehe .. 87/242. Men hon bara sa till mig "Jag tycker att du ska göra omprov på glosdelen.. där gick det dåligt".
Efter skolan blev jag på bättre humör får då skulle jag och Cajsa (http://ceces.bloggplatsen.se) åka till dansen (första gången). Vi tog 14.45 tåget till Uppsala och när vi kom tid så tjockade vi i oss varsin hamburgare, gick runt och kollade på stan lite, sen så gick vi till Uppsala DC.
När vi kom dit så var det runt 20-25 stycken i gruppen, och jag älskar våran danslärare! Hon är grymt cool!
Vi körde lite stretchning (stavning) och sen började vi dansa och jag har sjukt ont i magmusklerna och i armmusklerna. Måste börja träna!

Ett långt inlägg, enligt mig.

Hejdå och glöm inte att slänga in en kommentar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0