Första "ridningen" på Agetti

Som sagt, igår fick jag rida för första gången på Agetti. Det gick bättre än vad jag hade väntat mig, men en underbart fin häst det där är.
Jag fick skritta för ett par varv, när Kajsa hade plockat fram hindrena (tills hon skulle hoppa, inte jag) så hon kunde "instruera" mig och så.
När jag skulle börja trava så var det väldigt rörigt i ridningen.. de var mitt fel för jag är ju så dålig på att rida, men jag gör mitt bästa! Men till slut så gick det ganska bra.
Jag fick testa att galoppera också, det gick sämre i början, men sen gick det väl hyfsat.
Jag kommer inte att kunna rida förrän nästa vecka, för vi har henne bara varannan vecka. Äntligen att man får rida på en bra häst, en häst som man faktiskt kan lära sig att bli modigare på.

Ni måste få en bild på henne också.



Sen fick jag en bild på Boggie också.



Kommentarer
Postat av: Emelie Jansson

sv: tack så mycket (a)

2011-02-09 @ 19:27:16
URL: http://fjordyy.webblogg.se/
Postat av: Emelie Jansson

sv: haha, jag skulle du välja brunt (a)

2011-02-09 @ 19:53:00
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0