Gimmie Dat

Idag vill jag rida! Nu var det ett tag sedan.. eller kanske, de va i fredags :) men ändå.

Jo, i fredags red jag ju vilket jag glömde skriva här.
Jag fick rida ut med Kajsa, hon red Agetti och jag red Boggie. Vi red en bra stund ute på "skogsvägarna" och jag insåg att jag har väldigt mycket vad man nu ska kalla det.. "kontrollbehov" ? Jo, att jag blir sur när jag gör fel och vet att jag kan göra rätt och när jag vet att jag har fel men inte vill bevisa det.

Åter till ridturen. Det gick väl helt okej.. men i början höll jag på att koka över p.g.a mig själv, att jag aldrig kan fatta! Usch, måste verkligen lyssna mer! :)

Nu sitter jag här och lyssnar på musiken vi dansar till på dansen och försöker bli bättre på mina dansrörelser (dom inte är så bra..) och skriver med Becca på msn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0