I stallet igår !

Rubriken, den säger allt nästan.
Igår var jag till stallet istället för Kajsa för att hon orkade inte åka dit och då frågade hon om jag ville dit istället och det ville jag ju såklart, så jag gick dit vid 5-tiden och när jag kom fram så mockade jag och sen så fixade jag maten. Efter det när Agetti hade ätit klart insläppsmaten så tog jag ut henne i gången och borstade henne fin! :love:
Efter det så borstade jag bort det jag hade "skitat" ner i stallgången och sen bar jag mig av hemåt, gick ungefär halva biten sen ringde mamma och frågade om jag ville ha skjuts hem och det vill man ju absolut inte ha en mörk och kall lördagskväll. Så jag hoppade in i bilen och vi bar av oss hemåt, när vi var hemma duschade jag och åt en stor portion med MAT ! ;)

Finaste Gittan på bild :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0