Ska jag ?

Jag funderar nästan på att lägga ner bloggen. Ta bort den helt.

Jag får nästan aldrig kommentarer, det kan komma en kommentar lite då och då.. men inte ofta alls! Och det känns som om alla bara kikar in och ser om det har kommit några nya inlägg och om det inte har det så kryssar dom sidan och går till nästa.

Om ni vill ha kvar min blogg att läsa, då får ni bannemig vara lite aktiva ni också!

Jag känner att det inte finns något meningsfullt i skrivningen, jag skriver bara om "min dag" och hur kul är det att läsa?, inte så kul. Så ni får ju ge förslag!

Jag tar bort bloggen helt och hållet om ni inte vill vara lite aktiva iallafall.

Kom igen nu! Hur svårt är det att lämna en kommentar?


Kommentarer
Postat av: Becca ;)

ha kvar bloggen Ebiiii! <3

2011-02-20 @ 13:15:54
URL: http://tyypbecaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0