Tävling

Nu kommer jag att ha en liten tävling här på min blogg.

Temat är "Årets-Bild", ni ska alltså skicka årets finaste bild ni har tagit. Den bilden ni tycker att ska vinna Årets-Bild tävlingen. Tävlingen kommer att gå till såhär: Ni ska skicka bilden till min e-mail [email protected]. Den 18 februari kommer jag att välja ut 5 finalister och sedan kommer ni att få rösta på vilken ni tycker ska vinna. Vinnaren utses den 1 mars.

Regler:
• Ni får inte anmäla mer än 1 bild.
• Ni måste ha tagit bilden själv, eller ha tillstånd från fotografen.
• Det får inte vara någon google bild ni har sparat.
• Du måste ha en blogg för att kunna vara med.

Priser:
1:a pris:
En redigerad bild + en länkning här på min blogg, du väljer vad jag ska länka + en header.
2:a pris: En redigerad bild + en länkning här på min blogg, du väljer vad jag ska länka.
3:e pris: En redigerad bild.

Lycka Till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0