tråkig skoldag, som vanligt då

Idag har jag gått i skolan som vanligt, helt okej men mycket skratt :D
Jag försov mig imorse och då hann jag inte packa idrottskläderna (jag vet, jag skulle ha gjort det kvällen innan) så då under idrottstimmen så satt jag och läste ut min bok som heter "Jag vill ha ett liv" ASBRA! Den handlar om en tonåring som just fått reda på att hon har diagnosen AD/HD och hennes liv rasar ihop, hon blir avstängd från skolan o.s.v. helt enkelt en jätte bra bok för alla tonåringar :P

Efter skolan gick jag hem och satte mig och pluggade på NO läxan, skit tråkigt men jag måste ju. Sen så kom Emma och vi skrattade och filmade på våra hakor (såna där uppochner videor på hakorna som gubbar) :)

Just nu sitter jag vid Facebook och nördar Cityville och laddar ner musik till mobilen, Bruno Mars nya album! :D
Sen måste jag gå och sussa så att jag hinner och orkar gå upp imorgon.

Ha det gott igelkott :D ♥

Förresten, följ min blogg via bloglovin. Klicka på ikonen längst upp i menyn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0