Vem är jag egentligen?

Ja, nu tänkte jag skriva om vem jag egentligen är och saker som ni inte visste om mig.

Jag heter ju Ebba Jenny Christina Blomqvist. Jag är född på Uppsala BB den 8 Juli år 1997 klockan 10:37. Min mamma heter Susanne och min pappa heter Johan. Jag har väldigt många syskon, 7 stycken. Men jag älskar dom även om det är bråk (rätt ofta). Vi har även 2 Golden Retrievers och dom heter Mette och Madicken. Mitt stora intresse, hobby är hästar och att rida. Jag brukar rida på en häst som heter Agetti och ibland rider jag på min systers medryttarhäst Boggie.

Jag bor inom Uppsala län i en liten lägenhet med min mamma, mina systrar Sabina, Fanny, Tilde och min lillebror Anton. I lägenheten bredvid bor min pappa, mina systrar Ida, Mathilda och min syster Kajsa bor där lite då och då.

bajsebba
En bild på mig från Tirk.
*klickbar bild*


En bild på våran hund Madicken.
*klickbar bild*


En bild på mig och min fina vän Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0