allting snurrar i huvudet.

Nu sitter jag här med lillesyrran vid datorn och lyssnar på lite musik och kollar facebook.
Men nu sitter hon och försöker spela Quadra Pop på min mobil så jag skriver ett inlägg här medans :)

Jag har just nu 7 olika frågor till min frågestund, inte så mycket.. men några frågor är det ju. Ni får skriva mer frågor annars är det ju inte lika kul med svaren.

Jag tänkte skriva om vilka bloggar jag följer och varför. Tycker ni det låter roligt att läsa om?
Eller har ni några önskeinlägg som ni skulle vilja läsa om får ni gärna kommentera vad ni vill att jag ska skriva om.

Skulle vara roligt om man fick lite mer läsare, tänk om man skulle kunna bli populär med sin egen blogg och få över 20 000 unika besökare som dressyrmupparna har fått. Drömma kan man ju alltid göra.

Jag tänkte börja med "Veckans Blogg".
Jag kommer att välja varje vecka en blogg som jag tycker är värd att läsa och mycket mer.
Tycker ni detta verkar lite tråkigt så får ni gärna komma med roligare förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0