dagen slut och kvällen kikar fram

Herregud vad denna dag har gått fort!
Just nu sitter jag i min morgonrock och skriver en massa inlägg på bloggen och nördar facebook.

Idag har jag varit i stallet och ridit ut med Emma, vi red ut på Molly och Sally en liten bit så att dom får röra på sig. Efter vi hade ridit så gick vi ut i hagen och busade med hästarna, sen tog vi in Irina och borstade av henne. När vi skulle ta ut henne igen så ville hon inte gå ut till hagen (det vill hon aldrig) så hon stretade emot väldigt mycket och då sa jag åt Emma att dra så att hon följer med, men då gick grimskaftet av så Irina sprang stolt in i Stallet och började käka av hennes kvällsmat. H A H A !
När vi äntligen fick ut henne till hagen gick vi in till sadelkammaren och satte oss i soffan, trog på oss några fleecetäcken och lyssnade på Justin Bieber. Härlig stund med mycket skratt!

Jag ska snart gå till Ica för att köpa massa godis och tröst äta innan skolan börjar.. USCH! Jag hatar verkligen skolan! Visst, det kan vara kul och träffa alla mina kompisar, men alla prov och läxor har jag verkligen inte alls saknat.

Ha en bra kväll så syns vi imorgon eller senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0