freeyoutubetomp3converter


Nu kommer beskrivningen till hur jag laddar ner musik, och vilket program jag använder!


1. Sök på "FreeYoutubeToMp3Converter" på google.se


2. Klicka sedan på länken jag har markerat.


3. Klicka sedan på länken "LADDA NER NU"


4. Läs texten ovan.


5. Om du har laddat hem rätt program, då ser det ut såhär. Har du råkat gjort fel, då får du kolla om och börja om från början.


6. När du vet att du har laddat ner rätt program, då går du in på youtube.com


7. När du har kommit in på youtube.com så söker du på den låt du vill ladda ner. Sedan kopierar du html-länken i "sökrutan" längst upp.


8. När du har valt vilken eller vilka låt/låtar du vill ladda hem till datorn så går du in på programmet du laddade ner tidigare, sedan klickar du bara på "PASTE" knappen. Då kommer låten upp i listan som ni kanske ser på bilden. När du är klar med det, då klickar du bara på "DOWNLOAD" knappen och väntar tills alla låtar du laddade hem är färdigladdade. Det brukar oftast pipa till när det är klart.



Var det något som var krångligt?
Då får du gärna ge en kommentar om vad du inte fattade så hjälper jag gärna dig!
Hoppas du förstod beskrivningen.

OBS! Nerladdningen av programmet ÄR helt gratis!


Kommentarer
Postat av: Alva

tack <3 Ebba!:),så snäll du är!

2011-01-23 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0