suck ..

Nu har jag nyss vaknat och hoppades på att jag skulle kunna åka till stallet, men ingen kunde inte följa med och mamma kunde inte skjutsa dit så det blir inget idag.. men imorn, då kanske jag ska dit ! :)

Frågestund? Ja, vad tycker ni om det.. har inte fått något svar än och det vill jag gärna ha.
Annars blir det ingen frågestund. Ju fler frågor, desto mer svar ;)

Tänkte bjuda på lite bilder som beskriver mitt 2010 !

       
 
(de små bilderna är klickbara!)

Kan inte ladda upp mer bilder för datan segar sig.. men där var det lite från år 2010!
Jag kan inte vänta längre på hur 2011 ska bli, men det kommer att bli super :D

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Becca Andersson ;)

FRÅGESTUNDDD!!! = JAA! <33

2011-01-02 @ 15:52:14
Postat av: Becca Andersson ;)

FRÅGESTUNDDD!!! = JAA! <33

2011-01-02 @ 15:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0