svar från frågestunden.

Vad fick dig att börja rida?
Jadu, vad fick mig att vilja börja rida? Min mamma hade ju hästar när jag föddes så jag var intresserad redan då. Sen började jag på ridskola och efter det så visste jag att jag älskar hästar.

Varför är du så söt?
Ja.. Det får du fråga min mamma och pappa. ;)

Hur ser din drömhäst ut?
Hmm.. Det har jag faktiskt inte tänkt på, den är väl en riktigt fin häst som kan komma långt i hoppningen och dressyren. Den ska vara en stor häst eller maxad D-ponny. Busig man och skäck. Vet inte varför men har alltid gillat skäckar. Eller så ska det vara en hel svart, det är väl fint!

Vad vill du ha för systemkamera?
Jag skulle vilja ha en Nikon D3100 eller en Canon EoS 5D.

Varför började du blogga?
För att jag trodde att jag kunde bli lika populär som Kissie.. Nej men, jag ville bara helt enkelt börja blogga så att andra fick se lite hur mitt "liv" ser ut och vad jag gör om dagarna. Om jag eventuellt köper eller får en systemkamera kommer detta att bli mer en fotoblogg än en "skriv-blogg".

Hur länge har du bloggat?
I ungefär 1 år tror jag.

Vad fick dig att vilja fota?
Jadu.. Jag har viljat fota sen jag såg min morfars systemkamera. En Canon Eos 5D. Super bra systemkamera och fotar rent ut sagt IN I HELVETES bra bilder. Inte världens bästa nybörjarkamera, men man kan ju drömma?
Vad som fick mig att vilja fota är ni andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0