7 juli - Berkinge med Emma och Josse!

Nu ska jag skriva om vad jag gjorde i torsdags, den 7 juli. Jag var nämnligen i Berkinge!

Somsagt, jag var i Berkinge i torsdags. Med Emma och Josse, det hela slutade skit bra med tre blåmärken och skrattförbud, haha!
Har nog aldrigt skrattat, skämst eller gjort illa mig som jag gjorde då, och det vart ju ännu bättre när jag fick göra det tillsammans med dom där tjejerna. Jag fick lite solbränna och det är ju ett stort +!

Vi åkte först en blå rutschkana som hette "Virveln", den sög. Man fick ju dra sig fram, och om man inte gjorde det så stod man still, den sög helt enkelt.
Sen testade vi en gul rutschkana som man sitta i ringar i och åka, den ägde! Fyfan, vad roligt den var! "Forsränningen" som den hette, det var i den vi skrattade, skämdes och gjorde illa oss mest i. En gång när vi åkte så i sista kurvan så välte vi över och det var då jag slog i min fot och nu har jag värsta blåmärket. Haha, det måste iaf göras om! :D
Sen fanns det iaf en till rutschkana, den hette "Frittfall". Ni kan ju nästan lista ut hur man "åkte" den.. den var ca 32m hög och man stupade rätt ner och det gick satans fort, men jag vågade inte åka den. FEGPROPP NUMMER ETT!?

Aja, somsagt, det där måste göras om tjejor! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0