8 juli - Min födelsedag!

Nu tänker jag skriva om min födelsedag som var i fredags, den 8 juli.

Jag vaknade på morgonen och fick min morgon-present av mamma, pappa och alla syskon. Jag fick 800kr att handla för på Hööks eller hos Cykel-roger (det är en cykelaffär). Sen på förmiddagen åkte jag upp till stallet och red ut med Erica, vi red en stund och det var ashärligt. Men rätt varmt ändå, så hästarna vart ganska svettiga.
När jag kom hem så sprang jag igenom duschen och sen var jag i full fart med att städa tills gästerna kom och det blev kalastajm!
Gästerna kom vid 6-tiden och jag fick mer presenter, av mormor fick jag: shower cream, bodylotion och en handduk. Av morfar fick jag två trisslotter, varav en vann jag 150kr på (YES!) och 250kr. Av Wera fick jag 200kr och godis, av Karin och Jenny fick jag ett presentkort på Hööks för 300kr.

Skitnöjd med alla pengar o.s.v. Nu ska det storshoppas på Hööks och spara dom andra pengarna, jag sparar nämnligen till en systemkamera :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0