Bild-redigering

Min ursäkt till att det är dålig updatering på bloggen, är för att jag har fullt upp just nu. Tre dagar framöver har jag hand om två hästar istället för en, jag ska hinna vara med mina kompisar, mamma har fyllt år, mina hundar måste få komma ut på dom promenader dom måste, jag har "jobbat" hemma för att tjäna lite och massa mer.

Jag ber om ursäkt, men mitt "privatliv" går före bloggen, jag måste också få leva ;)
Men jag gör inlägg så ofta jag kan, så ni vet att jag lever iaf. Men jag har ingen stor blogglust längre, så vi får väl se hur det blir. Ni skriver ju aldrig vad ni vill läsa om, så det blir svårt att göra så ni får läsa något roligt.

Äsch, vill ni inte, så vill ni inte. Då skriver jag vad jag vill, men ni får inte "klaga" i efterhand isf :)

Bjuder på en bild jag redigerade åt Frida och hennes fina ponny Pinglan, en efterlängtad bild var det iaf!


/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0