Dålig bloggare!

Ja, jag vet att jag är en dålig bloggare just nu. Men jag har haft så fullt upp att göra saker som bloggdesigners till folk, rida, kompisar. Vänner och hästen går faktiskt före bloggen, men jag försöker så gott jag kan!

Ni får gärna ge tips om vad jag ska skriva (vet inte hur många gånger jag har skrivit detta? :S ) så jag kan ge er vad ni vill ha, om ni förstår.
Jag vill att ni ska tycka om att klicka in på min blogg, och läsa inläggen! Kom också gärna med förslag om du vill att jag ska förbättra något med designen, bloggningen, ja, allt!

Så, snälla! Ge förslag denna gång, så jag vet vad jag ska blogga om så ni får det bra :)

/Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0